2014. augusztus 29., péntek

Ha tudnátok mennyire fáj most ez nekem....

.... Mert a The Twins volt eddig pályám "csúcspontja".
Hol kezdjem? Elvesztünk, kedves olvasóim. Ez pedig meg is látszik a részeken. Már régóta nincs bennem és bennetek sem az a lelkesedés mint az elején. Ennek pedig csak én vagyok az oka. Már korábban is említettem, hogy úgy érzem összecsapott részeket hoztam nektek. Van a fejemben egy jól kigondolt történet, tudom, hogy többre vagyok képes mint amennyit most itt nyújtottam. Őszintén sajnálom, hogy eddig várattam erre a bejelentésre de a The Twinsnek annyi. Kudarcot vallottam. Nem teljes egészében, de mégis.

Ennek ellenére nagyon nagy köszönettel tartozom nektek. KÖSZÖNÖM , hogy a blog kezdeténél már több mint 20 feliratkozóm volt pedig csak a prológus és az előzetes videó volt fent. Köszönöm, hogy meghatottak minden egyes kedves szóval. Azt is köszönöm, hogy amikor kaptam egy támadást Ti itt voltatok és együtt meneteltetek velem tovább.

De elfáradtunk. Ti is és én is. A blognak szerintem már mindannyian éreztük, hogy nincs jövője.

VISZONT EGY JÓ HÍR!

A Bizzle blogom befejezése után folytatom az ikreim megírását. Csak nem fogom blogra rakni. Aki szeretné majd olvasni az csatlakozzon a THE TWINS OLVASÓ CSOPORTHOZ! Mert kizárólag ott fogom publikálni a megírt részeket. Ráadásul elölről fogom kezdeni, nem fogok kapkodni. Nagyon szeretem ezt a sztorimat és tudom, hogy több van benne mint amit én itt produkáltam.

Köszönök mindent, de nem búcsúzom hiszen látjátok. Olvasnivalót adni fogok még nektek. Szeretlek titeket, drágák!

1 megjegyzés:

  1. Kérlek csináld tovább!
    Tehetseges vagy es ezt a nyapapam is mondta(iro a nagyapam) rohadt jo blogokat irsz es ez a kedvencem nd hagyd abba! Pls <3

    VálaszTörlés