2014. március 2., vasárnap

The Twins - még élünk!

Sziasztok!
Ezer éve nem voltam itt, ezer éve nem kezdtem itt bele egy új bejegyzésbe és ezer éve nem agyaltam ennyit mint mostanság.Megmondom őszintén nagy dilemma ez most nekem.Egyszerűen úgy érzem nem tudom visszaadni azt a támogatást amit kapok.Nem is vagyok rá méltó.Most is 10 vélemény érkezett ami hihetetlenül jól esett!
Ne értsétek félre, a bezárás vagy a szünet meg sem fordult a fejemben de valamit kezdenem kell magammal. Vázolom,hogy mi a helyzet.Hiányzásaim okai:
1. Iskola.Ez a legkiemelkedőbb.Egyszerűen időm sincs semmire.Örülök ha a barátaimra találok néhány kósza órát.A jövőhéten is témazárótól kezdve a felelésig minden lesz.Informatika vizsga amin tuti,hogy meg fogok bukni, hisz semmit nem értek.Földrajz dolgozat. (Ez négyesnél jobb sehogy nem lesz) Irodalom témazáró. Az utolsó két leckét tudom biztosan.De előtte van még vagy öt.Média dolgozat. Hagyjuk is. Több anyagot kérnek vissza mint a történelem tanárom.Töri...Tuti,hogy én fogok felelni mert nem írtam dolgozatot legutóbb.Itt van ez az angol is amivel elég hadilábon állok.Iszonyat sok munkám van az angolba és akkor a tanár még velem veszik össze.Vicc az egész, komolyan.
2.Notebookom betegeskedik.Igen, még mindig.Egy hete sikerült a szerelőhöz elvinni.A poén az egészben az,hogy rájött arra amire mi is: tudja már,hogy mi a baja. De arról fogalma sincs,hogy hogyan fogja megcsinálni. Fenébe az Asussal. Ha valaki ilyen gépet vesz, ne tegye! Komolyan.Típus hibája a töltő szétmenése.Mármint ahova bemegy a töltő.Agyamra megy már. Ebből pedig az következik,hogy csak hétvégén tudok írni a kolesz miatt.Ergo alig van rá időm.
3. JBH. Az én kis JuBiHu-m. Avagy: Justin Bieber Hungary. Sajnálom srácok de ez már három éve az életem főrészét alkotja.Nem tudok róla lemondani.Szerintem soha nem fogom kinőni. Justinnak köszönhetlek titeket de az oldalamat is. ( www.facebook.com/JuBiHu  Ha valaki nem ismerné:)) Sok dolgom volt mostanság a lappal is.
4. Magánélet.Ezt hagyjuk is, nem ragozom.Sok a gond, remélem ezt megértitek.
JÖVŐHÉTEN JÖVÖK MINDENEK ELLENÉRE IS!Szeretlek titeket♥:)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én teljesen megértelek.. Most nehéz lehet neked nagyon a suli miatt. De majd jobb lesz, figyeld meg! :) Várom az új részt. :)

    VálaszTörlés